2. Levertijd en verzendkosten
Producten die op werkdagen voor 15:00 worden besteld verzenden wij dezelfde dag. Doorgaans ontvang je dan de volgende dag je bestelling. Mijnverticaletuin.nl werkt met diverse vervoerders om de producten volgens dit streven bij je thuis aan te kunnen bieden. Het komt wel eens voor dat door storingen of grote drukte problemen ontstaan bij deze vervoerders. Dat is heel vervelend en dan balen wij met je mee. We raden je aan in dat geval de track en trace link goed in de gaten te houden. Heb je binnen drie werkdagen nog niks ontvangen, neem dan even contact met ons op.
We zijn transparant over de verzendkosten zoals te zien is in onze webshop. Bij bestellingen boven de €110,- inclusief btw rekenen we geen verzendkosten. Verzendkosten van bestellingen onder de €110,- inclusief btw zijn voor rekening van de koper.
De verzendkosten voor een pakket onder € 110,00 inclusief BTW bedragen voor:
- Nederland: €7,95
- België: €11,50
- Duitsland: € 11,50
3. Garantie en klachten
Garantie
Ons product is met veel passie en kunde ontwikkeld en wordt breed ingezet in de professionele markt. Ondanks dat kan het toch voorkomen dat het product niet netjes wordt geleverd of dat er iets gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens wet ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding te maken bij mijnverticaletuin.nl via klantenservice@mijnverticaletuin.nl. Indien het het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen we kosteloos een passende oplossing bieden of zorg dragen voor vervanging van hetgeen wat binnen de garantie valt.
Klachten
We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met de producten die we produceren en leveren. We doen er dan ook alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Ondanks dat kan het toch voorkomen dat er dispuut ontstaat. We vragen je eerst je klacht bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@mijnverticaletuin.nl samen proberen we het dan op te lossen. Leidt dit contact niet tot een oplossing dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om eventuele klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te raadplegen via https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.
4. Retourneren
Ons product is met uiterste zorg samengesteld en geproduceerd in Nederland. Voldoet het product toch niet aan uw verwachting dan heb je het recht om de bestelling te retourneren door gebruik te maken van het herroepingsrecht.
Je hebt het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten krijg je gecrediteerd. De kosten om het product retour te sturen van jouw huis naar onze webwinkel zijn voor je eigen rekening. Voor deze kosten adviseren we je de website van je vervoerder te raadplegen.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verkoopverpakking aan mijnverticaletuin.nl geretourneerd moeten worden. Behandel het product dus met zorg, en zorg ervoor dat deze bij retour goed verpakt is. Meld eerst altijd uw retour bij ons aan via mail of telefoon. Vermeld duidelijk jouw ordernummer, naam en adres op of in het pakket zodat we weten waar het pakket vandaan komt. Indien het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen en verdisconteren met het verschuldigde creditbedrag.
Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht neem dan contact met ons op via klantenservice@mijnverticaletuin.nl. We zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.
5. Betaalmethodes
Je bestellingen op onze webshop kunnen via de onderstaande methodes betaald worden.
- Ideal
- Bancontact
- Klarna (betaal achteraf)
- Creditcard